Robindress - blogtour DAG 2

Vandaag dag 2 van de Robindress blogtour. Ook vandaag mag ik jullie twee geweldige jurkjes voorstellen.

Marleen van de blog Petrol&mint maakte voor haar dochterje reeds drie Robins :o!!  Heel erg bedankt Marleen voor de uitgebreide test! 
Hieronder een fotootje van mijn persoonlijke favoriet! Dit jurkje straalt gewoon zomer uit, helemaal fan.



Ook Marie-Paule van So popo sew testte deze keer mee. Marie-Paule leerde ik kennen tijdens de patroontest van de Lucyjurk. Zij overtuigde me er van om een basiscursus patroonontwerp te volgen. Heel erg bedankt voor dat duwtje!!  Om de optie met 3/4 mouw te testen maakte ze een heel leuke jurk met speelse streepjes! Echt eentje om op te eten.




Vrijdag 9 maart 
Smospotten&snoesjes ♥ Mijn leven met 4 helden

Zaterdag 10 maart
Petrol&mint ♥ So Popo Sew 

Zondag 11 maart 
VanMiek ♥ a naais ID

Maandag 12 maart
Bel'etoile  Stannel

Dinsdag 13 maart
Wensje ♥  Blanche  Noortjeprullemie

Woensdag 14 maart 
Minniemie ♥ Lily&Woody ♥ Stoffenfeest